Yapım Şube Müdürlüğü Anasayfa » Yapım Şube Müdürlüğü
-Sözleşmesi yapılan yapım işlerinin yer teslimi, proje ve şartnamelere uygunluk denetimi, malzeme seçimi, ataşman, metraj ve hakediş hazırlanması, öngörülemeyen durumlar nedeniyle yapılması gerekli proje değişiklikleri, iş artış ve eksilişleri, fiyat tespitleri ve süre uzatımı gibi yapı denetim işlerini gerekli olurları alarak ilgili mevzuat çerçevesinde yapmak.
-Sözleşme konusu işlerin geçici ve kesin kabullerini, gerektiğinde tasfiyelerini gerçekleştirmek.
-Geçici kabulü yapılan işi ilgili birime teslim etmek, geçici ve kesin kabul arası teminat süresi boyunca yapılmış işi takip etmek, teminat süresinin geçerliliğini sağlamak, bakım ihtiyaçlarını yüklenici firmaya yaptırmak ve kesin kabul sonrası teminat çözümü, iş bitirme belgesi hazırlanması gibi işlemleri yürütmek
-Başta SGK olmak üzere iş ile ilgili tüm yazışmaları takip edip gereklerini yapmak.
-Yapım sözleşmesi kapsamındaki İdare adına tüm hukuki sorumlulukları takip edip gereklerini yapmak.
-Sözleşme konusu iş ile ilgili, başta İdare, Yüklenici ve Kullanıcı olmak üzere tüm paydaşlarla koordinasyonu sağlamak.
-Sözleşme konusu iş ile ilgili kayıtları tutmak, kesin kabul sonrası arşive teslim etmek ve daha önceden arşive kaldırılmış işlerin ihale ve yapı denetim sürecine ilişkin bilgi ve belge ihtiyacını araştırıp temin etmek.